ÁRUVISSZAKÜLDÉSI ÚTMUTATÓ LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
Rendelés & Fizetés
Mennyi időbe telik a visszatérítés teljesítése?
Igyekszünk minden visszáru összegét a tétel raktárunkba való visszaérkezésétől számított 14 napon megtéríteni.
Mit tehetek, ha nem a megfelelő terméket kapom meg?
Nagyon odafigyelünk a rendelések becsomagolására, ennek ellenére időnként mégis előfordulnak tévedések. Kérjük, fogadja el bocsánatkérésünket, ha nem a megfelelő árut küldtük el Önnek. Ügyfélszolgálati célkitűzéseink részeként mindent megteszünk annak érdekében, hogy kéréseit gyorsan, egyszerűen és a legkevesebb kellemetlenséggel teljesítsük.
Miért nem beszélhetek ugyanazzal az ügyfélszolgálati munkatárssal?
Az ügyfelek várakozási idejének minimálisra csökkentése érdekében rendszerünk az első elérhető munkatársat kapcsolja, ezért nem tudjuk garantálni, hogy minden alkalommal ugyanazzal a személlyel beszélhessen. Biztosíthatjuk, hogy minden egyes ügyfelünkre vonatkozóan átfogó nyilvántartásrendszert vezetünk.
Miért kell fényképpel/orvosi igazolással bizonyítanom az allergiás tüneteimet?
Sajnos nem minden térítési igény jogos, ezért szükséges az ügyfél részéről történő bizonyítás. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk ügyfeleinknek.