SEGÍTSÉG KÖZPONT

Válasszon egy témát

    Felhasználói fiók

    A regisztráció igen egyszerű!

    Csak menjen a regisztrációs oldalunkra, hogy csatlakozzon a Omorovicza.

    Nem szeretnénk ha kimaradna bármelyik exkluzív ajánlatunkból is, így regisztrációjával automatikusan feliratkozik. Ha kiveszi a pipát a jelölődobozból a regisztrációkor, akkor nem kapja meg exkluzív emailjeinket.

    Ha már feliratkozozz, de meggondolta magát, bármikor megállíthatja bejelentkezve oldalunkon felhasználói fiókjában az ‘Email beállítások’ részt választva.

    Könnyen módosíthatja a részleteket, függetlenül attól, hogy a fizetési adatait, jelszavát vagy címjegyzékét szeretné frissíteni.

    Jelentkezzen be a felhasználói fiókjába és megtalálja az összes beállítást amire szüksége van.

    Nincs ok az aggodalomra, DPA-kompatibilisek vagyunk, ami azt jelenti hogy törődünk az adatok biztonságával.

    További információért látogassa meg az Adatvédelmi Szabályzat oldalunkat.

    Ne aggódjon, abejelentkezésoldalunkon az'Elfelejtett jelszó' pontot választva gyorsan új jelszót állíthat be.

    Ha nem szeretne továbbiakban exkluzív akciókat és promóciókat kapni, akkor bejelentkezve oldalunkon a felhasználói fiókjában az 'Email beállítások' pontnál megteheti.

    Ne feledje, bármikor újra feliratkozhat!

    Rendelés

    Minden Omorovicza raktárkészlet a rendelkezésre állás függvényében változhat. Azt szereténk, hogy könnyedén megrendelhesse és megkaphassa a szeretett termékeket, ezért mindig arra törekszünk, hogy tudoassuk, ha egy termék éppen nincsen raktáron.

    Időnként váratlan késések előfordulhatnak, ha ez történik akkor értesítjük.

    Soha nem állunk a Ön és a termékek útjában, így könnyedén megrendelheti őket az interneten, 60 percig a kosarának tartalmát is megőrizzük, ha esetleg ideiglenesen ellátogatna az oldalunkról!

    Keresse meg a kívánt terméket és tegye a kosárba őket. Ilyenkor vagy vásárolhat tovább, vagy mehet a kasszához, ha megvan minden amire szüksége van.

    A Felhasználói Fiók megmutatja a tárolt címeket, vagy fizetési lehetőségeket, így gyorsan és egyszerűen adhat le megrendelést.

    Ellenőrizze, hogy minden rendben van és készen is vagyunk! E-mailt küldünk amint a megrendelése az úton van.

    Természetesen! Kattintson a kosár ikonra a lap tetején és látni fogja az éppen ott szereplő termékeket.

    Használja a '+' gombot kedvenc termékein és a '-' gombot ha véletlenül túl sokat választott. Ha törölni szeretné az elemet, akkor kattintson az 'X' gombra.

    Teljesen, kiválaszthatja a szállítási címet a pénztárnál. Megrendelése automatikusan az összes mentett cím listán az alapértelmezett lesz, de újat is hozzáadhat bármikor.

    Írja be az új címet és válassza a 'szállítás az alábbi címre' pontot.

    E-mailt küldünk, amint úton van! Vagy egyszerűen jelentkezze be oldalunkon, a felhasználói fiókjából és válassza a nyomkövetésért.

    Ezen felül külön szállítjuk az tételeket, így gondoskodva arről, hogy lehető leggyorsabban szerezzük be amilyen gyorsan csak lehet.

    A felhasználói fiókjával könnyedén nyomonkövetheti az összes megrendelését.

    Miután bejelentkezett, minden egyes megrendelését láthatja. Válasszuk ki ami szeretnénk és fedezzük fel az ehhez szükéges információt.

    E-mailt is küldünk ha már az úton van!

    Felhasználói fiókja minden múltban leadott rendelését megmutatja.

    Ha többet szeretne megtudni a rendelésről kattintson rá. Ha a megrendelés már úton van és nyomon követhető, akkor a fiókjából eléri az információkat.

    A megrendelés elküldésével kapcsolatban küldött e-mail értesíti, hogy mikorra várjuk a csomag megérkezését.

    Nem találta meg a szükséges információkat? Küldjön ügyfélszolgálatunknak egy üzenetet, fiókjából bejelentkezve.

    Sajnálattal halljuk, hogy törölni szeretné.

    Segíthetünk bármiben, hogy ne kelljen törölni a rendelés? Kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal a fiókján keresztül.

    Ha nem, akkor válassza ki a törölni kívánt rendelést. Kiválaszthatja az egyes tételeket vagy az egész megrendelés törlését.

    Egy órán belül küldünk egy e-mailt, hogy tudassuk ha sikeresen megtörtént a lemondás.

    Ha nem sikerül, akkor az azért lehetséges, mert a rendelés már készen áll a küldésre. A készleten lévő termékeinket gyorsan feldolgozzuk, hogy minél hamarabb kiküldhessük a megrendelést a vásárlóknak.

    Nézze meg az Elállási jog oldalunkat, hogy segítsen visszaküldeni a megrendelést.

    Miután leadott egy rendelést, már nem tudunk semmilyen módosítást eszközölni rajta.

    Ha meg akarja próbálni és törölni a megrendelést, hogy egy új rendelést tudjon leadni, akkor be kell jelentkezni az felhasználói fiókjába.

    Válassza ki a törölni kívánt rendelést, és látni fogja, hogy egyes elemeket vagy egész rendelést is kiválaszthat.

    Egy órán belül küldünk egy e-mailt, hogy tudassuk ha sikeresen megtörtént a lemondás. Kérjük ne adjon le új rendelést, amíg nem hall felőlünk.

    Ne aggódjon, megpróbálhatja tölrölni a terméket a felhasználói fiókjában.

    Kattintson a termékre, és válassza a törlés opciót. Egy órán belül küldünk e-mailt, ha sikeres volt a tölrés.

    Ha nem tudta törölni, akkor visszaküldheti számunkra a terméket. Tekintse meg az Elállási jog oldalunkat további információért.

    További segítségre van szüksége? Küldjön ügyfélszolgálatunknak egy üzenetet, fiókjából bejelentkezve.

    Sajnáljuk, hogy ez történt!

    Annak érdekében, hogy ezt megvizsgálhassuk, kérjük forduljon hozzánk és mondja el mi történt az profiljába bejelentkezve a rendelésénél.

    Lényegesen felgyorsítja a dolgokat, ha az alábbi információkat előkeresi, mielőtt megkeres minket. Ha nem találja az se probléma, segítünk a megoldásban ha ír nekünk.

    1. Rendelési szám

    2. Termék neve

    3. A hiba részletei

    4. A hibát bemutató képek, melyek bizonyítják a hibát – ha lehetséges

    Amint megvizsgáljuk a hibát, küldünk egy e-mailt az eredményről.

    Sajnálattal halljuk. Néha még nálunk is becsúszhat egy hiba, de ne aggódjon, mert segítünk! Kérjük küldjön nekünk egy üzenetet a felhasználói fiókjából.

    Az alábbiakra less szüksége:

    1. Rendelési szám

    2. A kapot rossz termék

    3. A megfelelő, megrendelt termék

    Amint megnézzük, mi történik, küldünk egy e-mailt az eredményről.

    Büszkék vagyunk a termékeinkre, ezért sajnálattal halljuk, hogy megsérült a rendelése.

    Sajnos néha előfordulnak hibák, de ne aggódjon, mert segítünk. Kérjük küldjön nekünk egy üzenetet a felhasználói fiókjából.

    Kérjük, ne dobja ki a terméket, elképzelhető, hogy képet kérünk a sérülésről, hogy meghozhassuk a szükséges intézkedéseket azért, hogy a jövőben ilyen őjra ne történhessen meg.

    Amint tudjuk, mi történt, küldünk egy e-mailt az eredményről.


    Előfordulhat, hogy a megrendelt termékeket külön szállítjuk ki, hogy a lehető leggyorsabban megkapja őket.

    A rendelés visszaigazoló e-mailje felsorolja az elküldött tételeket. Ha a hiányzó elem nincs a listán, akkor egy kicsit többet kell várnia arra a termékre, hogy el tudjuk küldeni.

    Ha elküldtük a temréket, de nem érkezett meg, akkor küldjünk nekünk egy üzenetet a felhasználói fiókjából és ügyfélszolgálatunk örömmel segít a helyzet megoldásában.

    Fizetés és kedvezmények

    Online vásárlását kifizetheti a nagyobb szolgáltatók által kibocsátott hitel- vagy bankkártyával, Páva pontjai vagy ajándékutalványa felhasználásával. A fizetési adatokat az ellenőrző oldalon kell megadni. Az Ön biztonsága és nyugalma érdekében az Omorovicza nem tartja nyilván az Ön fizetési adatait.

    A kasszánál kiválaszthatja a kívánt fizetési módot. Mivel nagyon komolyan vesszük a csalások és visszaélések megelőzését, ezért általunk és a kártya kibocsátója által egy érvényesítésen és engedélyeztetésen kell átmennie.

    Mindezt azért, hogy biztonságban tudhassuk vásárlóinkat!




    Termékeinket az Európai Unió területéről postázzuk, így nem szükséges extra vám fizetése Magyarországra, áraink pedig tartalmazzák az ÁFÁ-t.

    Ha azt a státuszt látja, hogy 'Fizetési Probléma', akkor lehet ne aggódjon, ez könnyen megoldható és a megrendelt termékek már úton is lehetnek hamarosan.

    Mielőtt újra megadja kártya adatait ügyeljen arra, hogy a lejárati datum és a számlázási cím helyes. Továbbá javasoljuk, hogy ellenőrizze az egyenlegét a kártyán.

    Ha mindent megtett és továbbra sem oldódott meg a probléma, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz akik örömmel segítenek majd.

    Ha rendelést ad le oldalunkon, akkor a fizetés 'függőben' less egészen addig, amíg meg nem kapja a csomagot.

    A függőben lévő tranzakció azt jelenti, hogy a kifizetés engedélyezett.

    Ha új fizetési adatokat szeretne felvenni, akkor ezt a kasszánál, a fizetéskor kell megteknie.

    Az új kártyaadatok a megrendelés leadását követően kerülnek mentésre. Ez azt jelenti, hogy legközelebb könnyedén megrendelheti kedvenc kiegészítőit.

    Miután berakta az összes kiválasztott terméket a kosárba, használja a kiválasztott kuponkódot a 'kedvezménykód használata'mezőben és kattintson a kód használata gombra.

    Ha nem működik a kód, akkor ellenőrizze, nem-e próbál egyszerre két kódot használni – egy rendeléshez csak egy kedvezménykód használható. Kérjük olvassa el a felhasználási feltételeket az akció kiírásánál.

    Még mindig problémái vannak? Írhat az ügyfélszolgálatunknak a felhasználói fiókjából.


    Sajnálattal halljuk, hogy nem működik a kód. Hogy megtudja miért, ellenőrizze a felhasználási feltételek az akció kiírásánál.

    Ha a kód érvényes és nem próbál több kedvezménykódot használni egy rendelésnél, akkor lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal bejelentkezve felhasználói fiókjából.

    Szállítás

    Egy email küldünk, miután elküldtük a rendelését és úton van, hogy megtudhassa mikorra várhatja a megérkezését.

    Nyomkövetett megrendeléseknél használja a nyomkövető linket az email-ben, vagy elérheti a felhasználói fiókjából is és megtudhatja, hol jár a csomagja.

    Megnézte már, hogy a futár nem hagyott-e kártyát az ajtónál/postaládában? Lehet, hogy a csomagját egy biztonságos helyen hagyta, esetleg egy szomszédnál vagy elszállították a helyi depóba.

    Szállítási információ oldalunkon további információkat találhat a várható időtartamokról.

    Ha elveszettnek kell jelentenie egy megrendelését, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal felhasználói fiókjából az érintett megrendelésnél.

    Az összes szállítási lehetőségünk megtalálható a Szállítási információ oldalunkon.
    Szállítási információ oldalunkon láthatja az összes szállítási opciónkat és időtartamokat.

    Visszaküldés és visszatérítés

    Kérjük olvassa el az Elállási jog oldalunkat további információért.

    Ha ez nem válaszolja meg kérdéseit, ügyfélszolgálatunk örömmel segít. Felveheti a kapcsolatot velük a felhasználói fiókjából.

    Megpróbáljuk nem bonyolítani a dolgokat, kérjük jelentkezzen be a felhasználói fiókjába, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és ők segítenek a folyamatban.

    Meg kell mondania nekik a visszaküldés okát, hogy segíteni tudjanak a legjobb opció kiválasztásában.

    További információért kérjük tekintse meg az Elállási jog oldalunkat.

    Azt szeretnénk, ha minden vásárlónk élvezhetné megrendelt termékeit, így ha elégedett a megrendeléssel, akkor visszaküldheti nekünk.

    Mindössze annyit kérünk, hogy kézhezvételtől számított 14 napon belül közölje velünk, hogy nincs szüksége a megrendelésre és győződjön meg róla, hogy a termék még nincs felbontva.

    Hogy biztonságosan visszaküldhesse a csomagot számunkra, kérjük jelentkezzen be oldalunkon a felhasználói fiókjába és írjon egy üzenetet az ügyfélszolgálatunknak.

    Elküldjük a szükséges információkat, de további információért megtekintheti az Elállási jog oldalunkat is.

    Amint megkapjuk a csomagját, áttekintjük a visszatérítés okait és tájékoztatjuk a további lépésekről.

    Egy e-mailt kell kapnia, amelyben értesítjük az meghozott lépésekről.

    A visszatérítést 5 munkanapon belül küldjük a számlájára, és e-mailt küldünk, hogy tudassuk, már úton van!

    Ha nem kapja meg a visszafizetést az email kézbesítésétől számított 10 munkanapon belül, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal felhasználói fiókjából.

    Website

    Kérjük tekintse meg az Általános Szerződési Feltételek oldalunkat.
    Ha problémája merül fel a fizetéssel vagy a weboldal bármely részével kapcsolatban, akkor azonnal vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy megoldhassuk a problémát!
    További információért, kérjük tekintse meg Adatvédelmi Szabályzat oldalunkat.

    You have the right to ask about what personal data we hold about you.

    To make this request you can message us via the 'Still need help?' section (below)

    Spa Kezelések & Uzletek

    Az online időpontfoglalásokat fogadó szalonok listáját a “Foglaljon kezelést” oldalon találja.
    1. Válasszon ki egyet a list of spas listán található helyszínek közül, és megtalálja az ott elérhető kezeléseket
    2. Válogasson kezeléseink között és válassza ki az Ön számára megfelelőt
    3. Válasszon egy napot és egy időpontot, amely megfelel Önnek
    4. Adja meg elérhetőségét, hogy a foglalás visszaigazolását emailben megküldhessük Önnek
    Látogasson el a Spa & Üzlet oldalra és a Spa/Store címsor alatti legördülő menüben válassza ki a ‘Spa’ opciót. Kattintson a spa-kat jelölő kék pinekre és megtalálja az adott helyszín adatait, amelyek segítségével azonnal foglalhat időpontot. Amennyiben az adott helyszínen van lehetőség online időpontfoglalásra, talál egy linket is, amely rögtön a kiválasztott helyszín foglalási oldalára vezeti Önt.
    A kötelezően kitöltendő mezők a következők: név, telefonszám (hogy egyeztetés céljából fel tudjuk hívni és emlékeztető sms-t küldhessünk a kezelés előtt) és email cím (az időponttal kapcsolatos levelezéshez)
    Egy adott kezelés alatt található Foglalás gombra kattintva megjelenik egy naptár, amely az adott pillanatban szabadon foglalható időpontokat mutaja.
    Az online foglalás során mindig kérjük, hogy válasszon a kezelésfajták közül. A helyszínek oldalain minden esetben talál a kiválasztott spa-hoz telefonszámot, amelyen érdeklődhet a kezelésekkel kapcsolatban.
    Szalonjainkban általában van lehetőség a kiválasztott kezelés módosítására, amennyiben a kezelésre eredetileg lefoglalt időintervallum elegendő az újonnan kiválasztott kezelés elvégzésére.
    Minden helyszínünkhöz (a Foglaljon Kezelést és a Spa&Üzlet) oldalakon talál telefonszámot és email címet, így bármikor egyeztetehet a szalonnal a kezelésekről és foglalhat időpontot az Ön által kiválasztott kezelésre.
    Igen, a fizetési fázisban megadhatja különleges vagy speciális kéréseit az időpont foglalással kapcsolatban. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy kérését teljesítsük. A szalon felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben ez szükséges.
    Csoportok számára sajnos nem tudunk online időpont foglalást fogadni. Javasoljuk, hogy ilyen esetben foglaljon egymás utáni időpontokat.
    A kezelsére foglalt időpontjáról emailben küldünk Önnek visszaigazolást.
    Az online foglalás során nem szükséges fizetni, ugyanakkor egyes helyszíneinken kérhetnek előzetes telefonos fizetést. Minden szalonunk oldalán megtalálható, hogy az adott helyszínen szükséges-e a kezelés előtt fizetni.
    Kizárólag az Omorovicza által összeállított és Omorovicza termékekkel végzett kezeléseket ajánlunk Önnek. A kezelések helyszíntől függően különbözhetnek egymástól. Azok a kezelések, amelyre online lehet időpontot foglalni megtalálhatók a Foglalás oldalunkon.
    Kérem jelezze kérését szépségterapeutánk felé, hogy az Ön igényeinkek megfelelően állíthassák össze a kezelés során használt termékeket.
    Ezzel kapcsolatban kérem érdeklődjön a szalonban további részletekért. Nem tudjuk garantálni, hogy az Ön által foglalt időpontban az a szépségterapeuta végezze a kezelést, akit Ön kér.
    A lemondási feltételek szalonoknént változók. Kérem olvassa el figyelmesen a foglalás visszaigazolásáról kapott emailjét, amelyben a lemondáshoz használadnó linket is megtalálja. Amennyiben nem talál linket a foglalás lemondására, kérem telefonon jelezze kérését a szalon felé.
    A lefoglalt időpont lemondására minimum 72 órával a kezelés előtt van lehetőség. A foglalási díj nem téríthető vissza , nem használható fel egy következő kezelés alkalmával, illetve nem váltható be termékek vásárlásakor.
    Az időpontok módosításának módja szalononként változó. Kérem olvassa el figyelmesen a foglalás visszaigazolásáról kapott emailjét, amelyben az új időpontfoglaláshoz használadnó linket is megtalálja. Amennyiben nem talál ilyen linket, kérem telefonon jelezze kérését a szalon felé.
    Amennyiben a szépségterapeutánk a konzultáció során olyan bőrproblémát fedez fel, amelyet nem tud kezelni, mert bőrgyógyász hatáskörébe tartozik, az Omorovicza fenntartja a jogot , hogy a kezelést ne végezze el.
    Minden arckezelésünk a smink alapos eltávolításával kezdődik, ezért a sminket nem szükséges előzetesen lemosni, illetve semmilyen egyéb módon nem kell felkészíteni az arcbőrt.

    Az urak számára javasoljuk, hogy borotválkozzanak meg az arc kezelés előtt, hogy a Magyar Arcmasszázs elvégezhető legyen.
    Nem szükséges a foglalást igazolni, elegendő Önnek csak a nevét bemondani.

    Páva Loyalty Scheme

    Páva hűségprogramunk jelenleg fejlesztés alatt áll, hogy jobbá tegyük, és 2021-ben újraindul majd.

    Ez azt jelenti, hogy 2020. október 6-tól a hűséges ügyfelek már nem tudnak pontokat szerezni, amikor vásárolnak, és az összes meglévő Páva pontot megkapják kreditként.

    A nagy hír az, hogy nem fogja elveszíeni a jelenlegi szintjét, és továbbra is élvezheti az exkluzív előnyöket, beleértve az új termékekhez és az értékesítésekhez való korai hozzáférést, az exkluzív ajánlatokat, a csomagokat és a jóváírást azért, hogy a barátait referálja.

    Október 6-án a fennmaradó Páva-pontokat online „kreditekké” konvertáljuk, amelyet ugyanabban a pontban lehet felhasználni. Ez a jóváírás a vevőifiókban jelenik meg, amikor bejelentkezik, és 12 hónapig lesz érvényes.
    Nem, sajnos, amíg új hűségrendszerünket fejlesztjük, az ügyfelek nem lesznek képesek új pontok megszerzésére, azonban az ügyfelek továbbra is kaphatnak kreditpontot barátok ajánlásával, véleményük megadásával, és a hűségprogram tagjai személyes kedvezményt kapnak a vevői fiókjukon keresztül.
    Az új rendszer 2021-es elindulásáig ugyanazon a szinten marad, mint 2020. október 5-én volt.
    No matches were found. Please refine your search.

    TOVÁBBI SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE?

    Nem elérhető

    Élő Chat